Marketing polityczny w Internecie

Twoje cele – moja pasja
Sergiusz-Trzeciak-Mentor-Liderów-Personal-Branding-Marketing-Polityczny-Doradztwo-Szkolenia-Konsulting-Wybory-Wyniki-Wyborów-Coaching-Marki-Osobistej-Kariera-Lidera

Do pobrania są także wybrane fragmenty książki w PDF
Przeglądaj wybrane fragmenty książki online

Podręcznik przeznaczony dla kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, liderów NGO, dyrektorów biur i asystentów poselskich, urzędników, ekspertów, specjalistów PR, studentów zainteresowanych praktyką marketingu politycznego oraz każdego, kto chce stworzyć profesjonalny wizerunek w Internecie.

Pierwszy w Polsce podręcznik marketingu politycznego w Internecie.

Premiera: maj 2011. | Książka ukazała się na rynku nakładem Wydawnictwa Muza.

  • pomoże przygotować strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
  • poprowadzi Cię przez proces przygotowania strony www, bloga oraz profili na portalach społecznościowych,
  • nauczy, jak wykorzystywać Internet do kształtowania wizerunku publicznego.

Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza część to krótkie wprowadzenie do tematyki marketingu politycznego, które pomoże czytelnikowi przygotować kompleksową strategię kampanii wyborczej z użyciem narzędzi oferowanych przez Internet.

Druga część szczegółowo objaśnia specyfikę poszczególnych narzędzi internetowych – strona www, portale społecznościowe, blog, czat, lista dyskusyjna, forum dyskusyjne, wirtualny świat, korespondencja elektroniczna, newsletter, reklama internetowa, marketing wirusowy.

Trzecia część odpowiada na pytanie, jak zbudować w Internecie wizerunek, oparty na modelu omówionym w pierwszym rozdziale, za pomocą opisanych w podręczniku narzędzi internetowych. Podstawą tego wizerunku są modelowe typy polityków, na przykład polityk aktywny, polityk ekspert albo polityk skuteczny. Ten rozdział to kopalnia praktycznych pomysłów dla polityków – dla parlamentarzystów i kandydatów w wyborach różnych szczebli, od radnego po prezydenta miasta, i to zarówno dla tych, którzy kiedyś już zdobyli mandat, jak i dla tych, którzy przygotowują się do tego po raz pierwszy.

„Marketing polityczny w Internecie” stanowi odpowiedź dla wszystkich polityków i ich współpracowników, którzy zadają sobie pytanie: jak skutecznie kształtować wizerunek publiczny w Internecie?

Dziękuję za życzliwe przyjęcie książki. Pozwalam sobie zacytować fragment recenzji książki autorstwa Bartłomieja Biskupa oraz kilka opinii, które otrzymałem na jej temat od czytelników.

„Marketing polityczny w Internecie” jako poradnik znakomicie spełnia swoje funkcje, pozwalając osobom nawet słabo zorientowanym w meandrach nowych mediów na samodzielnie prowadzenie podstawowych działań. Dla politologa ciekawa lektura uzupełniająca przekazana w nowoczesnej, łatwej do czytania, lekko tabloidowej formie. Na pewno fascynujące doświadczenie dla polityków, których internetowe „dzieła” zostały w książce pokazane i niejednokrotnie konstruktywnie skrytykowane. Publikacja z pewnością jest jedną z pierwszych wypełniających lukę jaka powstała w polskiej literaturze przedmiotu wraz z rozwojem nowych narzędzi internetowych.

Bartłomiej Biskup, Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce, Instytut Nauk Politycznych UW, Warszawa 2011

newsletter
X


Zapisz się do newslettera,
i odbierz wybrane fragmenty moich książek.