Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?

Twoje cele – moja pasja

Książka jest skierowana do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.

Premiera: maj 2015. | Książka znalazła się na liście bestsellerów Onepress!

Książka ta prowadzi czytelnika krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. W części pierwszej wyjaśniam, czym jest wizerunek publiczny, dlaczego budując wizerunek warto korzystać z narzędzi oferowanych przez internet oraz jak przygotować swoją strategię budowania wizerunku w sieci.

W części drugiej prezentuję narzędzia budowania i monitorowania wizerunku takie jak m.in. strona www, blog oraz serwisy społecznościowe.

W ostatniej części książki analizuję różne grupy (m.in. prawników, doradców finansowych, lekarzy, polityków, freelancerów oraz trenerów), jednocześnie wskazując najlepsze z ich punktu widzenia sposoby budowania wizerunku w internecie. Do stron z przykładami dobrych praktyk prowadzą linki wraz z kodami QR.

Książka ta wraz z publikacją Coaching marki osobistej, czyli kariera lidera stanowi kompletne źródło wiedzy na temat budowania marki osobistej i wizerunku w sieci.

newsletter
X


Zapisz się do newslettera,
i odbierz wybrane fragmenty moich książek.