Kieruję go przede wszystkim do kandydatów, którzy w najbliższych wyborach parlamentarnych zamierzają ubiegać się o mandat posła bądź senatora.

Zapewne okaże się on pomocny dla osób zaangażowanych w przygotowanie oraz realizację strategii kampanii wyborczej, m.in. członków sztabu wyborczego.

Mam nadzieję, że będzie to lektura interesująca dla wszystkich zainteresowanych tematyką kampanii wyborczych oraz marketingu politycznego.

Osoby, które chciałyby pogłębić wiedzę z zakresu marketingu politycznego, zachęcam również do lektury moich książek o marketingu politycznym lub skorzystania z mojej oferty szkoleń i doradztwa.

Dziennikarzy zainteresowanych komentarzami dotyczącymi marketingu politycznego zachęcam do kontaktu bezpośredniego lub wykorzystania fragmentów Poradnika za podaniem źródła.

W Poradniku Wyborczym znajdą Państwo wskazówki, w jaki sposób przygotować strategię kampanii wyborczej, zorganizować zespół współpracowników i biuro, jak zarządzać środkami finansowymi, a także jak opracować materiały wyborcze. Następnie przedstawię metody prowadzenia kampanii wyborczej, czyli zasady kampanii bezpośredniej, medialnej, ukierunkowanej i negatywnej. Na koniec wskażę, jak postępować, gdy wybory zakończą się sukcesem bądź porażką.

Kolejne wpisy w ramach Poradnika Wyborczego będą pojawiać się systematycznie.

Jeśli chcieliby Państwo podzielić się swoimi doświadczeniami z prowadzenia kampanii wyborczej zachęcam do przesyłania interesujących przykładów i materiałów. Najciekawsze z nich uwzględnię w kolejnych wpisach do Poradnika, z podaniem źródła, jeśli wyrażą Państwo na to zgodę.

Z wdzięcznością przyjmę merytoryczne uwagi dotyczące Poradnika, które pozwolą go uzupełnić i udoskonalić.

Życzę zatem udanej lektury,

Sergiusz Trzeciak

Ten materiał może być wykorzystany za zgodą autora na innych stronach internetowych pod warunkiem pozostawienia treści i informacji o autorze w niezmienionej formie i z aktywnymi linkami do strony autora.

Zapraszam Państwa do lektury mojego Poradnika Wyborczego.

Kieruję go przede wszystkim do kandydatów, którzy w najbliższych wyborach parlamentarnych zamierzają ubiegać się o mandat posła bądź senatora.

Zapewne okaże się on pomocny dla osób zaangażowanych w przygotowanie oraz realizację strategii kampanii wyborczej, m.in. członków sztabu wyborczego.

Mam nadzieję, że będzie to lektura interesująca dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką kampanii wyborczych oraz marketingu politycznego.

Osoby, które chciałyby pogłębić wiedzę z zakresu marketingu politycznego, zachęcam również do lektury moich książek lub skorzystania z mojej oferty szkoleń i doradztwa.

Dziennikarzy zainteresowanych komentarzami dotyczącymi marketingu politycznego zachęcam do kontaktu bezpośredniego lub wykorzystania fragmentów Poradnika za podaniem źródła.

W Poradniku Wyborczym znajdą Państwo wskazówki, w jaki sposób przygotować strategię kampanii wyborczej, zorganizować zespół współpracowników i biuro, jak zarządzać środkami finansowymi, a także jak opracować materiały wyborcze. Następnie przedstawię metody prowadzenia kampanii wyborczej, czyli zasady kampanii bezpośredniej, medialnej, ukierunkowanej i negatywnej. A na koniec, jak postępować, gdy wybory zakończą się sukcesem bądź porażką.

Kolejne wpisy w ramach Poradnika Wyborczego będą pojawiać się systematycznie.

Jeśli chcieliby Państwo podzielić się swoimi doświadczeniami z prowadzenia kampanii wyborczej zachęcam do przesyłania interesujących przykładów i materiałów. Najciekawsze z nich uwzględnię w kolejnych wpisach do Poradnika, z podaniem źródła, jeśli wyrażą Państwo na to zgodę.

Z wdzięcznością przyjmę merytoryczne uwagi dotyczące Poradnika, które pozwolą go uzupełnić i udoskonalić.

Życzę zatem udanej lektury.

Ten materiał może być wykorzystany za zgodą autora na innych stronach internetowych pod warunkiem pozostawienia treści i informacji o autorze w niezmienionej formie i z aktywnymi linkami do strony autora.