Marketing polityczny w Internecie

Twoje cele – moja pasja

Celem interaktywnego szkolenia jest dostarczenie uczestnikom nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim praktycznych umiejętności z zakresu marketingu politycznego w Internecie dopasowanych do ich potrzeb i oczekiwań.

Krok 1. Audyt komunikacyjny

Badanie otoczenia politycznego

  • analiza informacji w Internecie i innych mediach dotyczących kandydata/kandydatów (m.in. wypowiedzi publiczne),
  • analiza otoczenia politycznego i komunikacyjnego,
  • wstępna analiza SWOT,
  • analiza materiałów w Internecie (ewentualnie strona internetowa, blog, videoblog, profil na Wikipedii, profile na portalach społecznościowych).

Krok 2. Ankieta

Wypełnienie ankiety, w której uczestnik/uczestnicy określają cele, obszary zainteresowania i oczekiwane rezultaty.

Krok 3. Szkolenie

Na podstawie przeprowadzonego audytu i wyników ankiety zaproponowany zostaje program szkolenia.

Przykładowo program szkolenia obejmować możne następujące zagadnienia:

  • Marketing w Internecie a marketing polityczny w Internecie – podobieństwa i różnice.
  • Charakterystyka użytkowników Internetu zainteresowanych polityką.
  • Strategia i plan promocji (tworzenie strategii, planu, budżetu).
  • Strona internetowa (rejestracja domeny, hosting, budowa strony i CMS, pozycjonowanie).
  • Zarządzanie relacjami w Internecie.
  • Budowanie profili na portalach społecznościowych.
  • Blogi i wideoblogi polityczne.
  • Portale internetowe i fora dyskusyjne.
  • Własna „telewizja internetowa”.
  • Technologie mobilne.
  • Systemy inteligentnego głosowania.
  • Reklama w Internecie.
  • Czarny PR w Internecie – jak się przed nim bronić?
  • Rozwiązania przyszłości (m.in. „wirtualni politycy”).
  • Pozyskiwanie zwolenników w Internecie – studia przypadku z USA i Polski.
  • Pozyskiwanie funduszy – studia przypadku z USA.
  • Sesja warsztatowa – Marketing polityczny w Internecie – ciekawe pomysły, analiza istniejących rozwiązań w Internecie, sesja pytania i odpowiedzi.


Krok 4. (Opcjonalnie) Raport „Droga Indywidualnego Rozwoju”

W formie ustnej informacji zwrotnej po szkoleniu lub zamówionego raportu, w którym znajdą się:

  • analiza słabych i mocnych stron uczestnika szkolenia z punktu widzenia jego obecności w Internecie,
  • sugestie dotyczące metod lepszego budowania wizerunku w Internecie,
  • dodatkowe materiały szkoleniowe.

Krok 5.  (Opcjonalnie) Coaching (spotkania, konsultacje telefoniczne i e-mailowe).

Zainteresowanych kandydatów zapraszam do kontaktu, byśmy mogli wspólnie ustalić indywidualny i dopasowany do potrzeb plan działania.

logo

Copyright 2020. All Rights Reserved.