Poszukujemy osoby, która wesprze nas w naszych działaniach w pełnym wymiarze godzin w biurze w Warszawie.

Zadania, które czekają na osobę, z którą będziemy współpracować:

  • obsługa bieżących projektów – research, przygotowywanie dokumentów, kontakt i spotkania z klientami,
  • monitorowanie mediów, procesów legislacyjnych i przygotowywanie raportów,
  • przygotowywanie prezentacji i ofert,
  • przygotowywanie informacji prasowych, dystrybucja i follow-up,
  • kontakt z mediami/dziennikarzami i instytucjami w ramach projektów,
  • wsparcie w procesie monitorowania i konsultowania nowych regulacji dla przedsiębiorców,
  • projektowanie opinii i propozycji stanowisk dotyczących regulacji branżowych,
  • wsparcie w kreowaniu nowych rozwiązań regulacyjnych dla przedsiębiorców,
  • doradztwo przy opracowywaniu długoterminowych scenariuszy regulacyjnych dla przedsiębiorców i branż,
  • budowa relacji z instytucjami zaangażowanymi w procesy regulacyjne,
  • obserwowanie i diagnoza trendów w PR,
  • obsługa stron internetowych, newslettera i wsparcie w prowadzeniu profili w social media.

Czego oczekujemy:

  • 2-3 lat doświadczenia w consultingu, PR lub PA,
  • samodzielności w działaniu, wysokich zdolności organizacyjnych i umiejętności planowania czasu,
  • lekkiego pióra i umiejętności przygotowywania różnego rodzaju dokumentów (informacje prasowe, opracowania, analizy, raporty, itp.),
  • komunikatywności i łatwości nawiązywania relacji,
  • energii, zapału do działania i nastawienia na realizację celów,
  • dobrej znajomość pakietu Office (Word, PowerPoint, Excel),
  • kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • elastyczności – oferuję ją współpracownikom i oczekuję tego od nich – możliwa jest w niektóre dni praca zdalna, pracujemy projektowo a nie od 8 do 16 J,
  • chęci pracy ze mną i uczenia się nowych rzeczy.

Mile widziane:

  • doświadczenie w budowaniu wizerunku branż i firm w instytucjach państwowych i samorządowych,
  • praca nad projektami związanymi z regulacjami dla przedsiębiorców,
  • relacje z mediami/dziennikarzami i instytucjami publicznymi,
  • znajomość Prezi i WordPressa,
  • zainteresowanie rozwojem osobistym, PR, marketingiem,
  • doświadczenie w obsłudze profili w social media.

Oferujemy:

  • szybki rozwój i uczestniczenie w ciekawych projektach
  • mentoring i możliwość uczenia się
  • atrakcyjne, adekwatne do umiejętności wynagrodzenie
  • pracę w biurze w centrum Warszawy (przy stacji metra M2)
  • możliwość korzystania z biurowej biblioteczki (dobrze wyposażonej)
  • przyjazną atmosferę pracy

To czym się zajmujemy można sprawdzić na stronach trzeciak.pl i trzeciakconsulting.com

CV i kilka zdań dlaczego chciałbyś/chciałabyś z nami współpracować proszę przesłać na adres biuro@trzeciak.pl Na ten adres proszę także kierować ewentualne pytania. Nie odpowiadam na pytania w sprawie rekrutacji na Messengerze.

Przesyłając swoje CV proszę zawrzeć poniższe oświadczenie w treści maila:

Na podstawie art.7 ust.1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Sergiusz Trzeciak, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji.